Jodå jag är här...

men tiden räcker inte alls till för datorn när man är ensammamma!
har knappt varot hemma, & när jag varit det har det inte funnits en minut över för datorn.
Kom he från trevlig vistelse i Götet ikväll.
Essie sov hela vägen i bilen hem så hon är fortfarande uppe, jag är så trött så ska lägga mig med henne nu.
Det får bli lite mer dateljer imorgon & skojiga bilder på de söta små & kanske mig oxå.
Så imorgon ska jag försöka hitta en stund för mig själv!

SES!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: sussi

aha.. så det är därför det varit så tyst!

Då var inte du heller i stallet igår??!!

2009-03-10 @ 22:24:49
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj, blir inget fika för oss imorgon! Sigge börjar bli snorig o även om han inte är så dålig så känns det inte schysst mot er andra....:-(

2009-03-10 @ 22:37:06
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Marlen

Det förstår vi mycket väl =)

2009-03-11 @ 07:20:16

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0