Lyset var släckt...

..och vi stod uppe på altanen för att se om staden släcktes ner. Några hus var mörka med gnistrande små värmeljus inuti, men annars var utsikten densamma. Hade varit lite häftigt om de släckte gatlysena iallaflall fem minuter.
Gissar att det var en del folk på stan, för det var ovanligt många som tågade förbi vårt hus efter 21:30.

Vi hade en sån där sällsynt MYSkväll. Ja varken datorn eller tv:n var på! Inget ljud utan bara värmeljusen som lös upp huset både inne & ute.
Vi gjorde jättegod lax med bakad potatis igår. Essies älsklingsrätt bland många. Men just fisk & potatis kan hon sätta i sig kilovis av.
Gjorde även chokladefterätt - så gott!!





Vet inte hur man fotar så det ser mysigt ut, inte för ljust eller för mörkt...jaja..får gå fotoskola om jag köper en ny kamera!

Vi målade dockmöbler igår, & jag höll på att krevera när Essie kladdade & smetade alla färgerna överallt, blev inte riktigt det fina resultatet jag planerat med vit grund & sen lite blommor eller annat på fint vackert målat...
Men det är ju faktiskt Essies grejer så hon får väl ha som vill....




Ingen bebbe hos svägerskan än, men det var på god väg. De hade varit inne fredag natt & en sväng på lördag morgon men ville inte sätta igång sig så nu väntar de igen. Ja kommer ju ihåg hur det var sista veckan, gud vad man väntade & längtade!!
Ska fixa deras present till bebbe idag, sen är det simskolor i eftermiddag för barnen.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Mys mys, ja det är bäst att börja tidigt med räkfrossa!



Kram

2009-03-30 @ 10:35:07
Postat av: Jennie

Åh lax är min favvo också, när ska jag komma?? hahaha Kanske Essie kan tala om för Jack att fisk är gott dåra för han har plötsligt bestämt sig för att det är helt oätbart... suck..



Hålle med! Earth Hour varje helg tack! :-)



kram

2009-03-30 @ 21:38:15
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: marlen

Gud så söta små möbler =)

2009-04-01 @ 18:09:29

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0