Skalman...

..ja tror vi ska döpa om Olle till Skalman. Hans mat & sovklocka, ja det finns nog ingen bebis som går efter sin klocka så som han. Vilket kan bli en fördel imorgon då när man ställer om klockan. Då kommer han ju sova till kl 7 istället för kl 6.
Som vanligt började han tjata inne i sitt rum 5:50, 6:23 höjde han nivån lite så jag kände att det var ingen ide att ignonera han längre.
Vill bara förtydliga att han ligger ju inte & skriker i sin säng utan sitter & småpratar, skrattar & ibland gladtjuter ihop md sina vänner tygtrasorna. Efter 15-20 minuter höjer han rösten & då kan det ibland övergå till ilskna ljud som ropar  på oss. Då har han i 99% av fallen bajjat så då är det väl inte så bekvämt att sitta & tala med trasorna mer.

Sitter & klurar på om Linas Bebbe kommit ut nu? Men de är säkert hemma i tryggt förvar. Övertid en vecka nu, vilket jag minns var en evighet med Essie.
Essie sa igår att "de har väntat så länge nu, men på söndag kommer han när jag är på simskolan"
Ja får väl checka senare idag & kolla!

Det är så många saker jag behöver göra hema som jag aldrig hinner nu förtiden.
Rensa bland alla kläder & leksaker, fixa barnens & våra foto!
Jag har inte framkallat bilder sen 2006 i början av det året. Gissa att det finns bilder! Kanske ska åka till OnOff idag & kolla på kamera. Är ju duktigt sugen på en systemkamera MEN då behöver jag ju lite tid att lära mig den också annars är det ju ganska meningslöst att ha köpt en!

Nehe...morgonstund har guld i mun nu ska jag surfa vidare & kika på roligheter som jag kanske ska boka ;)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Kära syster, du förlorar ju en timme, klockan blir ju 6 fortare!



Kram från den andra morgontrötta systern!



Komihåg tips; innan sommaren ställer du fram utemöblerna (eller tiden) efter sommaren ställer du tillbaka dem.

2009-03-28 @ 09:05:52
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja just det ja, det är ju SÅ man säger angående tiden.

Satt själv förvirrat och grunnade på detta igår.

Tack! ;-)

2009-03-28 @ 11:50:44
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0