Tack ni alla!

Har fått sån himla fin respons på mitt lilla inlägg till min morfar.  TACK!!
Ja, släkten min, klart ni får använda det vidare om ni vill! Skriv ut, eller maila vidare.


Jag använder ju normalt inte bloggen till speciellt  "tunga" inlägg, men morfar är ju nåt som berör många som läser bloggen & det var skönt att få skriva av sig lite också.
Mitt liv består som väl är inte av speciellt många tragedier & ledsamheter numer. Vilket jag är ohehört tacksam för.
Kunde man inte ana som tonåring/mindre vuxen att det skulle bli så bra.

Funderade just lite på skrivandet, när det blir lite på djupet så engagerar det ju fler människor.
En annan sak jag tänkt på ibland är gamla dagböcker...
Vad gör man med dem? Vissa perioder i tonåren & under turbulenta kärleksknasigheter så kan jag tro att mitt liv verkade fullständigt miserabelt under dessa tiderna. Vad ska den som läser tro om jag inte finns där att förklara?
Kanske ska skriva ett tilläggsblad i dagböckerna från gamla tiden att orsaken måste vara tonårshormoner :o)
Ja, inte vet jag men vad jag minns är de där böckerna ena sidan alldeles överlyckliga eller så är det bara katastrof.
Eller tonår & tonår..jag var nog iallafall 26 år när jag slutade skriva, det var när jag träffade den glada solen i mitt liv!
Och nej, sen jag träffade honom så har det inte varit så mycket strul eller osäkerhet att fundera på.
Hm..får nog ta en uppesittarkväll & spana igenom alla raderna med tankar man flitigt plitade ner innan datorns tid.

Vad gör ni med era gamla dagböcker? Är det nån som läst dem?


Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja alla dessa gamla böcker/kollegieblock och kalendrar fullklottrat av.. allt.

Hittade en del nu när vi flyttade.

Bläddrade lite i dem och drog allt på smilbanden medan jag läste. Det är roligt att titta tillbaka i dem och minnas.

Så de ligger här i en låda och får nog samla damm i ytterligare ett decennie. :-)

2009-03-17 @ 15:18:35
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: sussi

Hmm.. mina ligger i ett skåp någonstans men det är inget kul att läsa dem.. bara en massa skriverier om pållarna, vart jag red, hur länge och vilken träning.. blää.. jag skrev aldrig något spännande alls!!

2009-03-17 @ 15:23:50
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj, ja då får det nog bli fredag om det ska bli fika av denna veckan! Jobbar imorgon, Ullared på torsdag... Känner kanske inte därför för att styra ihop något här hemma så mitt förslag är antingen på stan eller hos någon annan (frivillig) själ....???

2009-03-17 @ 21:43:38
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0