Taget....

sett den här & där men snodde den av Mia!

3 saker du kanske inte visste om mig...


Tre jobb jag haft/har i mitt liv:
 1     delat ut tidningar ett sommarlov

  2.   Sifo undersökare

   3.  mässvärdinna där jag bara gav bort öl & hade otroligt skoj för ett mindre företag


Tre platser där jag har bott: 

 1.   Höglandet i  ett legoområde

 2.   Ett litet tält   

 3.   Ett fängelse (vet att minst två medbrottslingar läser bloggen ;)


 

Tre serier jag gillar att se på TV:

1.   Desperate Houswifes

 2.   Antikrundan

 3.   andra såpor såsom klassikern Glamour
 

Tre favoriträtter:

1.   LAMM

 2.   rostade grönisar
 3.  Flygande jakob


 

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

1.  I sängen sovande!
2.   I skidbacken

3.  med sambon på kalajs


 

Tre länder jag besökt: 

 1.    Finland (ingen som skriver det så jag tycker  synd om finnarna!)

  2.  Legoland

  3.  Dalsland

Ni som vill får gärna göra den!
NU ska jag klämma ur det sista ur Lizas"livstid" (
vilken jag inte tycker var speciellt bra.) Sen SoVa!!!!
(ja, jag vet jag ÄR fixerad vid att sova!! Men finns det nåt skönare än att sova?


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jennie

Åh den här ska jag sno sen!!



Hoppas allt är bra!!



Kramar

2009-03-28 @ 20:21:03
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0