Tiden står still

Var på en intressant utflykt inatt.

Jag & Kakan träffade på gamla vänner från en annan stad & hängde med dem i deras lilla vita Fåårrrd. (Ford)
Av nån anledning skulle de hälsa på i sin gamla skola som de gick i när de växte upp.
Vi kom till skolan & skulle gå in till deras klassrum. Killarna gick in & vi smög & satte oss längst bak, Så stod de där & berättade vad de gjort sen de flyttade osv. Hela klassen tyckte det var så spännande.
Sen susade vi vidare i den lilla Fåårrden till en stuga i skogen & fick motorstopp. (vilket faktiskt har hänt poå riktigt med dessa personer)
Kl 6:20 när jag är nere i verklighetens kök & värmer välling till Olle slås jag av att vad konstigt, alla klasskompisar till killarna var ju typ 30-35 år de också, men hade alltså gått kvar i småskolan under alla åren.
Haha...ja ibland står tiden stilla!

Igår åt vi grekiskt på stans nya Akropolis. Varför har grekresturanger alltid samma namn?
Vi åt blandade förätter till förrätt, och det var helt gudagott perfekt grekiskt! Inte alls ofta man stöter på så "riktigt" i Sverige.
Huvudrätten provade vi grillfatet & den var också sådär helt perfekt grillat med riktig grillsmak.
Det blir definitivt fler besök dit!
Essie höll låda för personalen & ritade fina streckgubbar till dem. Olle han satt med sin vattenflaska & sina rån & skräpade ner golvet.
Olle kan ju vara lurig att ha med kvällstid, men hans sovklocka började ringa precis när vi var klara så det funkade perfekt!
Hemma igen kom Smulis & sambos bror med fru för att kika på melodifestivalen. Inga superbra låtar igår.
Svägerskan var rund & go nu, hon besätller sin lille bebis till på tosdag, men vi får väl se! Beräknad är hon om tre veckor.
 
Idag är det full rulle igen, ut med Balutten snart när sambon ska upp, plocka i källaren, åka på styrelsemöte med hundklubben sen semlefika hos svärisarna. Ska ordna med badhjälp till sabon så båda barna kan få plaska idag.

Ses senare!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Ska inte du plaska idag???

2009-03-01 @ 10:26:24
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, ska på hundgrej istället så har organiserat min mamma att komma ner med Essie till simhallen när Olle badat. Rillefår dubbelbada & jag är lika glad för det.

2009-03-01 @ 10:43:06

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0