Gissa vem som vann hehe...

Duktiga ni var med orden!
Nu ska vi se om jag kan få ihop rätt resultat.
Lite svårt att göra på nätet kanske.
Engelska ord får man inte ha egentligen, men det hade jag ju inte skrivit i regelboken.
Om Gabbe följt tidplanen är mkt tveksamt ;)

Orden ni skrivit ser ni u i förra kommentarsfältet.
När ord som andra haft så blev det såhär kvar:

Lindha 11p

Monica svenska ord 0 p
Engelska orden gav ju däremot 7 p om man ska vara snäll

Anna 0p

Gabbe 21p (som med den ordmängden måste hållt på en timme ;)

Grattis Gabbe, jag har en trött dag så eftersom jag inte kan ta åt mig äran själv så får du vinna.
Får hitta på nåt pris till dig.

Det kan blivit fel nånstans, jag är väldigt trött just nu.


Man får inte hoppa "hursomhelst" utan bokstäver måste ligga jämte varann så det inte blir "glapp"
Ja, ni var duktiga iallafall så självklart måste vi boggla lite till när kameran är ladda igen!

Mina ord:




Så nu blir det kort proemand med Baloo sen sova!!
Varit & ridit, hoppade kombinationer idag igen & jag fick favvo Ratino igen. Vilken TUR jag har!
Lite tråkigt men tre hästar är sålda, varav en av mina fina favoriter :(
Lancome, Oboy & Palburga "gurkan" åkte till nya hem i går.

Lancome hyrde jag & Sussi ihop hösten -07
Hoppas du får det fint lilla Lalla!



hittade ingen bild på Lalla & mig så det får bli en snygg sväng med jannika på ryggen istället.
Nehe...Gonatt på er go vänner & sussa gott!
Nu ska jag upp igen om 7 timmar Yrk...

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Fast alla mina bokstäver låg ju i sammaanslutning med varandra.- Visserligen diagonalt på vissa bokstäver men du skrev ju 'snett'. Du vet om man går en upp, en ner och sen en diagonalt och sen en ner igen t.ex. De sitter alla ihop med minst ett hörn..

Äsch jag är säkert trög som vanligt. hahaha

2009-05-25 @ 23:18:22
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0