Kan man dricka för mkt kaffe?

hm...satte på en kanna med kaffe i morse, inte helt full & det blev inte så starkt för det var det sista i kaffeburken.
Men mer än halvfull iallafall & då har jag en pecalator (ja jag vet inte vad det heter...) .
Nu står sista slatten i koppen & det är ju sen SLUT!
Ska jag traska bort till grannen & tigga kaffe till en kanna till, eller vänta ut tills sambon kommer hem 17:30 då jag ska åka & handla?

Kommer jag överleva utan kaffe en hel eftermiddag?

Ollestatus: Pipig, gnällig, varm, ARG om han inte får krypa i trappan - hålla i fjärrkontrollen - tugga på små docktillbehör.
Ätit helt okej & sover just nu för tredje gången idag. Tog en snabbrunda ute nyss så han skulle somna i vagnen.
Himlen var kolsvart bortåt förorten undrar om det blir Åska?

Nehe...nu ska jag fortsätta sortera mitt liv i papper.
Förresten, hur länge sparar ni lönespecar/bankpapper & annat trams? Vart slänger ni det?
Ett enstaka bankpapper kan man ju slänga med pappersinsamlingen men nu har jag sorterat ut en pappkasse med bara papper där det finns uppgifter om hela vår ekonomi & lite till.
Inte för det är så intressant men folk kan väl få TRO att man är megamiljonär eller nåt :o)
De får nog brännas upp eller följa med till jobbet & tuggas i tuggmaskinen för hemliga dokument. ;o)

Är det inte mors dag snart?
2005 fick jag dessa vackra blommor av "mitt blivande barn"



Nehe nu hörde jag att Åskan kom. Dags att återgå till det spännande projektet städa i kontorsskåpen.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: pappa

Det heter ju perculator för fan.

2009-05-20 @ 20:56:33
Postat av: Anna

Vi sparar lönespecar 1 år, dvs tills du fått din deklaration och stämt av att dina inkomstuppgifter stämmer emot dem;-) För det gör du väl???



Bränner dem i öppna spisen sen;-)

2009-05-21 @ 10:37:22
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: marie

Olle har nog samma som Oliwer haft då...i tisdags vaknade han upp jättesnorig och dan. Inte speciellt glad de senaste dagarna har han varit. Men ingen feber iallfall.

2009-05-21 @ 13:41:40

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0