Stulen bil?

gick upp till parkeringen igår på morgonen igen.....ingen bil stod det där.
Däremot fullt med glassplitter där den stod på fredagskvällen.
F-N att jag inte hann se regnumret på golfen.

Igår var det Heybaberibafest.
Barnen lämnades vid 16:00 & vi tassade in till grannarna kl 17:00 för förfest.
Sen bar det ner till "zebra". Det var vi & cirka 90 personer till. Ingen dålig fest för att fylla 40 år.
Sambon & jag konstaterade ganska snabbt att vi faktiskt knapp kände någon. Vi som annars brukar känna ganska mkt folk när vi går ut på partaj. Men de som var där är en genearation äldre än oss så inga vi gått i skola ihop med eller så.
Grannarna känner vi ju såklart, & kanske 4-5 st till.
God mat var det, grillat, & FRI dryck.....vilket gjorde mig en aning luden under tassarna så 00:30 var det dags för sambon att leda en vinglande L hemåt.
Sen hemma var det inte bäddat i sängen så jag damp ner i Essies säng & där vaknade jag kl. 07.
Sambon sa att jag somnade innan han hann vbädda våran säng gissa om snabbsovning :o)

Flocken leverades kl 11 & då var jag pigg igen. Vi var mest i trädgården innan vi åkte till Flisby för att hämta sambon. Sen vidare ut till Skåne på morsdagfika.
R:s mamma fick en ampelväxt & en rosa stor plast hink. Jättefin.
Jag fick tre blommor av Essie & Olle.
Min mamma får sin present på tisdag för hon är hos mormor.

Nehej..nu ska jag bloggläsa lite om nån nu förmödat sig att skriva i detta fina underbara väder :o)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

sv: SNÖ?! ...ja du, man slutar aldrig förvånas. :-/

2009-06-01 @ 23:15:07
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0