Under 70

Det tog ju sin tid men nu har det legat under 70 i flera dagar! I morse närmare bestämt 69,1
Yes!
Startade därför dagen med en stor thekaka med både skinka & ost & sen en kaka till.
Inte mitt fel att det är frulle på jobbet på fredagar! ;o)
Men startar ju dagen med en snabbpromis så tycker det är oki. Har ju sagt det tidigare, men min kropp är konstig.
Sen efter påsk har jag inte tänkt på alls vad jag stoppar i mig, det har varit både pizza, mcDonalds, grillat & godis.
Men ändå har jag gått ner ett par kilo.  :o)
Tyvärr är jag inte nöjd med att bara gå ner i kilo, jag vill t r ä n a !!! Men det  finns inte tid för mer än snabbpromenader & ridningen. Jag är inte typen som står hemma framför tv:n & trampar på nån maskin eller så heller så det är ingen ide att tv-shoppa för min del.

När jag blev gravid med Olle vägde jag 67kg. (jag är förresten 174cm lång)  När jag var nånstans i slutet av graviditeten var vågen uppe på 96kg. Vad den stannade på tillslut vill jag inte veta, men envisas med att jag max måste växt 99kg. Kan ju inte gått över decitonet eller?
Med lite lätt matteräkning har jag alltså tappat 30kg på 10 månader.
Med Essie tog 28kg 4 månader att rinna av men då var jag ju ute & motionerade hela dagarna.

Jaja...ikväll vill jag göra nåt skoj! Får se vad det blir!
Ville bara in & skryta lite...

Hej på er!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

GRATTIS!!



Ja här går det segt nu tycker jag... Är inte tillräckligt disciplinerad:-(

2009-05-08 @ 11:50:47
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Lindha

Men här finns ingen disiplin heller så vet inte varför jag går ner..Mask i magen kanske?!

2009-05-08 @ 12:21:00
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja, det där är faktiskt gener som är värt att skryta lite om. ;-)

Det är ju ganska smidigt att man rasar självmant trots all skitmat.

Har däremot märkt att det tar längre tid på sig allt eftersom graviditeterna går.

Nu 3:e gången var det liiite lite trögare neråt, men nu så.

Ha en god fredag, hörru!

Muu!

2009-05-08 @ 13:13:54
URL: http:// monixx.blogg.se/
Postat av: Micka

Så kul för dej :) .. En annan ska vara tillbaka på 56-57 lagom till dopet iaf :P



Inget nojig med viken, neee då ! haha.

2009-05-08 @ 14:27:41
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Helén

Var glad över att du går ner i av egen maskin, jag fixar ju inte det, har testa än det ena än det andra, den ena dieten efter den andra, men nu på onsdag så skall jag genomgå en Gastric Bypass, en magsäcksförminskning. Sista utvägen.



Ha en bra lördag.

Kram

2009-05-09 @ 11:54:56
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0