En minisovmorgon...

Sov faktiskt ända tills 7:30 idag.
Sen en promenad med Baloo innan morgonbestyren.
Hade tänkt gå till ÖF men känner att min knä gör lite ont & det är rätt tungt att dra både Essie & Olle så hoppar det.
Anna & Sigge kommer hit istället lite senare.

Sambon kom hem med en kasse gamla bilar igår:


Olles favvo är traktorn.


Nu ska jag rota i skafferierna efter lite lunchmat.
Rotgrönsaker & falukorv?
Spagetti med köttfärssås?
Pasta med fisk?

Eller nåt annat....borde verkligen börja skriva matlista....

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: syster

Matlista, du verkar ju ha massa gott, själv har ja bara hela frysen fyll med permesan!

2009-11-16 @ 19:50:30

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0