Liten Pluttskrutt!!

..kommer till Pluttskrutt längre ner.

Idag har Kusinerna varit hör & lekt med Essie. Det gillar hon.
ModeAgnes plockade fram en riktigt snygg outfit till henne från Essies garderob. Tror nog den lilla madamen är nåt inom klädväg i framtiden. :o)
Olle hans favvo är Emil. Olle är helt begastrad i honom.
Men ibland har de stora barnen inte så stort tålamod med honom, men inte så lätt att förstå att han bara är 1.5 år.


När kusinerna åkte iväg så tog jag pappas vrålåk till jkpg. Kul att köra lite riktigt bil ibland. (såvida man inte skulle stöta på en blå/vit bil...då är det ju byebye körkort..)
Köpte en parabol till den där boxen. Könde mig så teknikintresserad att jag gick till Telenor oxå för att snacka ny mobil. Kunde inte bestämma mig & gillar inte att binda saker i 2 år så stal bara massa tid av försäljaren. :o)

Sen susade jag vidare mot trevligare mål!
Ryhov, Kakan & lille Liam väntade!
Idag hade jag inget med till Liam. Men Kakan hon fick en 10-bitars sushi, vitt finvin tills ikväll. (misstänker starkt att hon kommer slaviskt följa Robison...)  & så fikade vi på värsta bakelsen i plastglas.
Blev ju så kär i Liam som vanligt så glömde fota både bakelsen & sushin ;)
Kan fortfarande inte få in att han är 17 veckor på måndag! Över tre månader!
Jag höll han hela tiden, så nu har jag kramp i armen. Konstigt att det är så "svårt" att hålla andras barn?
Men alla de små är ju så olika. :) Liam hade kramp i magen så han tog i så han  vart rödare än värsta tomaten.
Stackars plutten!!
Men samtidigt är det väl rätt lindrigt & litet problem att lida av lite magont när man hade så bråttom ut i världen?!


Just på bildeb knorrar han som ett litet marsvin & tar i så han är som en liten fiol. Får hoppas det magonda släpper!


Liten plupp ville inte vara vaken riktigt, plirade med ögonen ett par gånger för att kolla läget, men annars sov ahn mest hela tiden hos mig.

Nu ska jag gå till Konsum & köpa nåt kött att steka.
Hej Svej!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Vilken liten plutt, så söt! Inte lätt, när man vill ut för tidigt... Nyfiken på livet :-)

2009-11-22 @ 13:16:49
Postat av: frida

Så söt liten plupp, kul att han får vara uppe och bli buren nu, snart får ni nog komma hem sara.



Fullt ös me alla kusiner kan ja gissa, saknar er! kram

2009-11-22 @ 15:03:38

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0