Quick-napp = Övertid!!

Essie somnade i bilen, hon pratade vid pizza Victoria, vid mina föräldrars hus sov hon.
Lastade in Baloo & åkte direkt hem. Hon kan max sovit 10-15 min.
Nu gick sambon upp med henne för andra gången, för nu ska vi sova själva.
Jisses hur speedad kan man bli av en sån liten sovstund?!
Men den lilla damen har aldrig behövt särskilt mycket sömn.

Jag har försökt hinna adventspynta, men har visst en evig otur med ljusgrejerna  iår.
Olles fina stjärna har visst smällt ordetligt idag. En plexiglasstjärna där en liten lampa sitter inuti. Den plasthylsan den sitter i var helt krossad & den lilla lampan kolsvart. Huja...nu blir det inga på här mer när vi inte är hemma eller om natten.
Min fina fyrkant till köket är också sönder...
Mitt hjärta saknar lampor, tygtuberna funkar bara hälften men de skulle vi ändå inte ha iår så det spelar ju mindre roll. Utebelysningens sladdar har blivit demolerade av en viss Baloo förra vintern...
Sen några vanliga stakar som skulle vara i källaren fungerar inte heller.

Men min fina nya stora fjädergran...den funkar iallafall & lyser härligt i stora fönstret! (Inte köpt på Rusta... ;) )
Ska fixa adventsljusen i helgen & göra lite mossdekorationer till utekrukorna.
Stora Julpuntet tar vi till Lucia!

det ska ju vara lite mer grejer i fönstret men det kommer senare :)

Gonatt på er. Nu ska jag krypa ner hos de mina däruppe!

 




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Vilken underbar fluffgran!



Hoppas du fått rätsida på alla ljus nu.

2009-11-27 @ 22:17:15
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0