Senilsnöre....

...ojojoj vilken dröm jag inköpte.
305:- kostade den men man måste ha hållbara grejer med Balutt i ena änden.
Nu kan han springa hela 8m när vi är ute på våra numer saktfärdiga promenader!
Jag har påpekat på jobbet & gör så även här...blir jag tjock är jag inte på smällen utan brist på motion. :o)
Först vart han väldigt konfunderad & gick precis brevid mig.
Men efter en stund fattade han grejen & det funkade jättebra. Jag var lite orolig vid möte med andra hundar, om jag skulle hinna kalla in honom & inte glömma trycka på stoppknappen.
Med detta senilsnöre slipper jag alla småryck när han ska nosa överallt. Det är skitjobbigt nu näör jag har ont i knät, & vissa proemander får han nosa på, ibland inte.
Men han är väl så sugen på att få jobba nu så han kom & gick fint brevid varje gång. När jag är klar här ska han få leta godis på nerevåningen så han får lite mer stimulans.



Min söta Baloo, nya senilsnöret & mina fulasköna promenadpjuks...
Pjuks ja...måste verkligen kolla efter ett par snyggare jag kan ha till vanliga kläder. Bara riktigt fula jag har hemma just nu.
Fick lite försäkringspengar (Ni har väl en olycksfallförsäkring?! Ett MÅSTE enligt mig. Många har gratis via sitt fackförbund. KOLLA DET!!!) för skadan på knät så en del av dessa får gå oavkortat till nya sköna inte tantskor!! När skadan är färdigbehandlad får jag ett belopp till & det får väl gå till nya snygga klackstövlar då för att fira avlägsnandet av "protesen"...och ett par snygga tajts!!

Imorgon är det fredag igen. Me loooove! Det blir nog ÖF & sen lunchdejt med Smul på stan.
AfterWork på hotellet är också planen :o)






Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0