Sovdags..

..ja för Olle.
Han gnuggar sig i ögonen & vinkar frenetiskt "hej då".
Han lägger vi bara ner i sin säng med sin välling, han dricker den sen somnar han.
Inte ofta det inte funkar på det viset :o)
När man kikar in hos honom innan man själv ska bädda ner ser man bara hans kalufs nerborrad i kudden & lilla rumpan står rakt upp. Vaknar gör han efter 7. Konstigt då han INNAN klockomställningen sov till 05:30-06:15.

Essies sovtider är väl lite knöligare, hon brukar somna runt 20:30 men bara om man läser saga & ligger hos henne. Däremot brukar hon kunna sova till Olle eller vi vaknar. Henne kan man ju få att somna om tidiga mornar, det går ju inte med Olle.

Jag var på Homeline efter jobbet idag. Fina grejer de har!
Den serien vi har finns kvar så hittar jag inget annat billigare så blir det en egen kombination av den.
Priserna ligger ca 30% lägre än i butik. Ibland kör de tokrea på utställningsexen, men inte just nu.
bilden nedan är "box" sen kan man kombinera hur man vill ha med längden  träslag/lådor/dörrar/ben.
Ser rätt enkel ut på bilden, men är helt i ek & ganska grov i verkligheten.
Under, vitrinskåp Case. Skulle vilja ha den i blandat vitt & ek & nytt matbord till.
Men men...den dagen den sorgen för plånkan...






Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0