Borta bra men hemma bäst!

Så nu har vi landat i bya igen!
Det känns som det är söndag idag så gissar att denna veckan kommer gå med racerfart!

Olle har somnat, & Essie är på G att bli trött hon också. Det var två glada Ploppar som väntade på oss härhemma.
Så fort Essie har somnat ska jag ut en tur med Baloo, sen ska vi hämta in alla kassarna från bilen & sortera lite bland dem. Presenter & annat ner i källaren. Kan ju inte låta en nyfiken Essie få rota bland de gula påsarna.

Men egentligen...VAD är det som gör UllaBullaRed så hysteriskt? Jisses vad folk det va. Trodde nog det skulle vara lugnare en dag innan barnbidraget & nån vecka kvar till lön.
Men icke. Hittade en del bra grejer, men nja...ÄR det verkligen så mycke billigare där?! Eller är det jag som tittar på fel saker?
Hm..ska bli intressant att räkna ihop allt när vi tagit in det.

Ut i busvädret en tur nu...


Så..tillbaka efter en BLÖT runda!
Äntligen fick vi ta tag i de gula kassarna!

Till mig:


Till sambon:

Till Essie:


Till Olle:


Leksaker:


Sisådär 5382kr slutade UllaNotan på.
Lite pynti & småplock var det ju med, men det orkar jag inte fota :)

Fyndade en "julgran" på Village i gtb, en meter hög täckt med dunfjädrar & belysning i.
300kr istället för 1098kr. Kommer lysa fint i vårt stora fönster till jul!

Måste visa en söt Olle innan jag åkte i lördags:



Baka kaka nån?

Den morgonen lyckades han:
 Måla med blå spritpenna på stolarna i köket - överdragen var just denna dagen i tvätten. Typiskt!
 Som bilden visar, rivit ut all välling vi precis hällt upp i burken.
 Lekte med min hårfön & tryckte den i en ryamatta så det slog gnistor & halva huset blev rökskadat. (har inte   vågat prova fönen än...) 
 
Busig lite skit det där ;) Sen på söndagen hade han slarvat bort sambons bilnyckel så han fick gå med blixtens hastighet till fotograferingen.

Nehej...nu blir det lite bok! Imorgon jobb igen & sista dejten med min karriärscoach! Ska bli skoj.

Sussa lugnt!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

roligt med ullared..inte alltid man spenderar dom summorna utan att kanppt rycka axlarna... :)

Vilket busfrö ni har! ursöt..

2009-10-20 @ 16:16:49
Postat av: Anna

Nästan inga rosa kläder till Ester ju?? ;-)

2009-10-20 @ 20:29:38
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Oooh, nu blev man ju inte det miinsta shoppingsugen ;-)

Massa fint du hittat verkar det som.

Hihihih, inte alltid roligt med påhittiga barn. Känner igen det kan jag ju meddela så jag vet precis hur roligt det kan vara att vakna på morgonen och man hör att någon redan är vaken och uppe.. 'not'.

Micha har precis kommit ur sin sån period tack o lov. Men jäklar vad vi har fått städa vissa morrnar då hon verkligen smyyyger ner.

Då fick man verkligen tänka på att plocka undan ALLT innan man gick och la sig och bomma igen skåpen.. annars så ;-)

hihih

2009-10-21 @ 00:14:25
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anneli

Skoj att se era fynd ;-), av någon anledning känner jag igen en del saker...ja just det - det var ju inte länge sen jag gjorde Gekås...hihi...

Tack för att du la upp micken med stativet, den skickade jag sambon att köpa när han ändå var i krokarna, det räckte visst inte med en uppsättning här hemma!

2009-10-21 @ 12:41:10
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0