Bulldagen!

....och det finns två bullar i skafferiet till MIG! Mumma!

Tjejfest igår & det blev så bra :)
Massa god mat, tjejsnack & Singstar! Knaskalaskul!
Saknade dock Smullan, Schatzi, Kakan & så Nettan som blev sjuk :(  men svårt att få ihop alla nuförtiden.



Lilla Jossan blev lika lång som jag!









Klockan fyra bäddade jag & Milla ner oss i sängen så lite seg är man ju idag :)
Milla åkte precis hem så jag ska kasta mig i soffan en stund innan flocken invaderar hemmet!  


Inatt kommer sambon hem Längtar!!!!!!!!!!!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Mumma vad mycke massa mys mat ni hade, ser gott ut, och kul lär ni haft!

2009-10-05 @ 20:54:36

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0