En riktigt utskällning...

...när jag kom hem var det en storliten man som blev  utskälld efter en hög skala!
Jisses vilken liten Illbatting som väntade här på att han skulle komma hem!

Den tuffe lille Illbattingen heter Dexter! Är en finsk lapphund & 13 veckor gammal!
Baloo fick han så han teg av den lille.
Men de verkade trivas & kan säkert lugna ner sig somsmåningom. Kul att se Baloo parera som en känguru för att undkomma lille Dexters vassa nos, & han var försiktig så han inte trampade ner den lilla.

Grannens BC Lufsen hörde ju tjolabaloot så han kom också över & lekte en stund. Men där skulle det mätas & gruffas lite mellan de stora "herrarna" så då blev lille Dexter lite spak....i 5 sekunder.
Sicket Charmtroll!!



Essie & jag var & handlade efter Dexter gått hem. Vi har köpt ett paket vi ska göra imorgon :)

Nu börjar snart "Mammas Pojkar" och det måste jag se för det verkar sjukt skoj! Inga seriösa tv-program här inte. Men sambon envisas med att vi ska skaffa dreambox så får man 800 kanaler....men tjena...det hinner man ju aldrig glo på ändå. Men jodå, det var minst 20 vetenskapskanaler mohaha...kanske blir välutbildad proffessor på kuppen?!
Hur många tv kanaler har ni?
Hur många skulle ni vilja ha?
För mig räcker 3:an tv4 & kanal fem alldeles utmärkt!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Vilket litet charmtroll ja. De hade nog en kul strund kan jag tänka mig. :-)

Ja för mig räcer 3:an, 4:an och 5:an oxå..

Saknar Animal Planet. Den har vi inte här ( kabel-tv) men har dock lärt mig att leva utan den ;-)

2009-10-15 @ 22:53:27
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Det är samma här 3:an 4:an 5:an räcker alldeles utmärkt. 1:an med såklart för barnen kom jag på.

2009-10-16 @ 19:20:42
URL: http://idaelisa.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0