Helg!

Nu tar jag helg!
Skönt men stressigt :)
Inte de lugnaste kvällarna/nätterna när sambon inte är hemma.
Han ringde innan & i Italien på hotellet var det folk som solade & badade....gissa om man kände sig ännu mer frusen!

Som plåster på såren var jag tvungen att köpa en varm jacka :)


jackan är ju def. snyggare än innehållet :o) Hur iirterande är det inte att ta bild på sig själv? sen få med en hel jacka det gick ju inte! Men varm & skön är den iallafall & huvan kan gömma den mest osminkande morgontrötta under morgonpromenaderna med Balutt!


Imorgon är det ledig dag, lite barndejt är planerad om ingen blir sjuk. Köpa mat & dricka inför lördagen.
Sen framåt kvällen kommer min gamla kompis Milla från Ronneby!
Hel tjejhelg ihop med henne alltså! Precis som gamla tider ju...fast aningen lugnare såklart ;)

Olle har nu äntligen accepterat dagis & har inte glad, men inte gråtig, lämnat över sig till personalen på mornarna denna veckan. Skönt!
Kvällarna däremot är han en riktigt mammagris som inte alls tycler det är ok att lägga sig själv som han alltid gjort innan. Kanske ska ta i med hårdhandskarna...
Inatt var han orolig & vaknade nog varje timme efter kl 24:00 la han hos mig & Essie & det är han ju inte van vid heller. Men ska nog inte klaga...tror vi är upp i runt 10 nätter med riktigt dålig sömn på två barn på 4 år.
Finns ju de som har det betydligt värre än en vakennatt ungefär i halvåret.
Sen sover jag alltid dåligt, men det är en annan femma!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Jättesnygg jacka!



Ha en trevlig helg. Vad skönt att Olle funnit sig i dagis. Blir ju lite lättare då.

2009-10-01 @ 21:25:51
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jackan ser snygg ut.

Men självutlösaren är inget du funderat på om du vill ha med hela dig? ;)



Skönt när de börjar acceptera dagis.

Enya har varit duktig och utan protest hoppat över till personalens famn den här veckan.



Ha nu en trevlig helg och så får vi se om vi syns på sön.

2009-10-02 @ 08:56:24
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0