Jag är allt en elak person...

....hörde Olle prata & öka volymen.
Drog täcket över huvudet & puttade på sambon lite.
Sen drog tanken förbi...bättre att gå en lördag än en söndag...
På lördagar har man ju tidningen & oftast går det klämma in nån sovpaus under helgen. (Eller jag tror at det gör det, visar sig oftast att det inte hinns med)

Okej, beslutar att iallafall ta en kik på klockan innan jag går upp.
07:19
Ojoj....rena sovmorgonen ju. Klev snabbt upp innan sambon skulle vakna & gick ner med Olle.
Essie kom ner för 10 minuter sen. Men sånt humör hon va på igår så hoppas jag lite sömn gjorde susen!

Så nu har jag myglat till mig en "mini" sovmorgon idag & en hel imorgon. Elakt va ?!

Nu står det Mulle på schemat, vet inte om jag eller sambon eller båda följer med. Det var rätt blött så vill helst inte ta med Olle i det våta 2 timmar.
Ja, sen ska jag träffa Kakan det skrev jag igår. Ikväll blir det nog bara gotta & ta det lugnt.

Funderar på att göra canneloli eller vad det nu kan heta med lammfärs i ikväll.
Eller oxfile med gorgonzola....men sparar nog den till kalaset för samdon & Essie nästa helg.


Hej Svejs...kanske skriver mer ikväll!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Du låter som värsta mästerkocken ju med dina fina rätter!! ;-)

2009-10-24 @ 11:08:12
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Jadu, tidiga morgnar är vidriga. Vi har en morgonpigg sork här hemma med. Han vill gärna rusa in till storebror ungefär vid 4. Suck! Men det kan väl bara bli bättre. Fasar för hur det blir i morgon. Med klocktillbakadragning...

2009-10-24 @ 19:23:47
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0