Kan göra allt via nätet...

...jag kan bli en uggla som ruvar ständigt i sitt lilla näste.
Snart!
Hittar inget ställe att beställa hem mat på men antar att jag skulle kunna få nån snäll kompis att handla åt oss.
Isåfall behöver jag aldrig gå utanför dörren.

Eller jo...nu ljuger jag...Baloo vill säkert gå ut. Han är inte lika smart som Ajax va & tar sig ett varv runt sjön själv. *fniss* Men det går säkert lära han. Han kan ju haka på grannhunden Lufsen när han har smitit för en sjörunda :)

Jag beställde dammsugarpåsar i söndags & de kom igår.
Smidigt för samma peng som i butiken, tom billigare om man valt papperspåse. Skillnaden vet jag inte riktigt...men jag valde syntet med mottot i huvudet att dyrare ska vara bättre. Eller att dyrare tar mer smuts. Smuts finns det gott om här med den stora fällande pälsråttan.
Nästa gång ska jag prova papper.
Nu slipper jag vara irriterad varje gång vi handlar för att dammsugarpåsarna inte finns i vanliga affärerna.
(finns bara på dammsugaraffärer...med all smuts i detta hus krävs ju en Ferraridammsugare....)

Från internetshopping till verkligheten...
Jag är piggare idag. Tror jag! Fortfarande susar det i öronen men det är en baggis mot gårdagen :)
Det blir mycke the idag & sitta & glo på konstiga tv-program.
Lite bra hade det varit att ha 800 kanaler när man är sjuk.
I förrgår var det inget på tv alls så jag glodde på nån mystisk Inka-indian film sambon har. Där offrade de människor & kastade huvudet som det var värsta skörden.
Men hjälten han klarade sig såklart....

Usch vilket rörigt inlägg det blev...det måste vara knoppen som inte hänger med!




Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0