Mysig helg!

Vilken bra helg det varit!
Det var en trevlig fest hos Henke35 (hans nya namn)  igår, men flera av de gamla festprissarna på plats.
Fnissade lite åt att tiden ibland står still.
Flera av dessa har jag inte träffat på 6 år men det känns som det var igår.
Ute däremot känner man allt att man är några år äldre än de flesta!
Men det kändes lite lyxigt att få gå in i VIP kön till Lounge & bara vinka åt den lååånga kön!



En riktig lägenhetsfest! Sen bor flera av killarna i samma trapphus så det blir husfest.
Bilden nedan jag & PellePlutt.

TACK Henke för en kul kväll!

Idag var vi liiite trötta jag & Yster men tog oss in till staden för brunch! En underbar dag, varmt & soligt!



ClubSandwich räddar en bakfull mage :)

Sen åkte vi ut till bror & C. Vi tjejer beslutade att gå på bio. Det blev Julie & Julia. En film om en tjej som bloggar när honlagar alla recept ur en kokbok av Julie. Ganska OK men egentligen inte en biofilm.


Mummamys!

Nu är vi tillbaka hos syster, gjort köttbullemackor & ska mysa i soffan nu.
Imorgon möter sambon upp mig i shoppingens Mecka Ullared!

Hoppas jag hittar massa skojiga saker där!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Kul helg. Hopppas du hittar mycket i Ullatorpet. Kul att åka dit. Jag vill tillbaka.

2009-10-19 @ 08:11:55
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Wow vilken myshelg ni haft. Att vi båda prickade in Sveriges framsidor samtidigt ;-) asg

Hoppas du fyndar massor på Gekås, ser fram mot lite på bloggen sen!

2009-10-19 @ 13:00:06
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Micka

Vilken kalas helg du haft :)

2009-10-19 @ 20:44:57
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0