Oj vilka rubriker...

Ni vet väl vart jag jobbar.
Men inte med pensionärsförsäkringarna.
Men det var det som mötte mig i tidningen idag & vet att det var uppe på Plus igår. (om nån här har åldern inne att titta på Sverker :) )

Är du nyfiken & vill ha en bra förklaring på hur en sånhär livförsäkring funkar så finns det en bra förklaring här:
"En katt bland Hermerlinerna", förövrigt en ganska intressant blogg som tar upp många saker som jag är intresserad av!

Tillbaka till min verklighet....det är FREDAG! Har blixthuvudvärk.
En tur runt sjön brukar ta bort det, men inte idag. Efter två koppar kaffe är det dags att leta fram herr Treo ur lådan. Jag har haft ont i huvudet i princip jämt sen olyckan med Ior. Är fortfarande spänd i nacken så det måste bero på det. Oftast ligger det bara & lurar...men idag är det halvt på riktigt.
Men vet inte riktigt vart jag ska vända mig...VC eller kiropraktorn?
Får slå en plinga till båda & kolla.

Dags att ta tag i dagen...ÖF? Stan? Bara vara hemma & slappa? Baka en kaka?
Vi får se, börjar med att klä mig lite mer anständigt & byta bajjablöja på luftorenaren som står jämte mig ;)

Ses & Syns eller inte!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Du bör nog ligga på lite där... Kanske som sagt ett samtal till Kiropraktorn först som kanske sen hänvisar dig till ytterligare vård?

2009-10-23 @ 10:03:45
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anneli

Usch vad trist med huvudvärk när du är ledig och allt. Tur det finns treo! Hoppas det hjälpte. Idag hoppade vi öf och gick till lekparken istället annars fastnar vi på väggarna däruppe...haha...

Ha en skön kväll & helg!

2009-10-23 @ 12:17:37
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Jessica T

Jobbigt att du fortfarande har ont. Tycker du ska tjata på dem lite. Oftast brukar man vara tvungen att gå genom VC men jag vet inte säkert.

Hoppas din fredag blir härlig.

2009-10-23 @ 14:08:35
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0