Pannkaka...

..såg ni i tidningen idag om fotorgrafen som sagr pannkaka & alla foton blev tråkigt allvarliga?
(ja tonåringarna brukar väl inte le...det minns man ju själv att man skulle se tuff & sur ut på skolfotona....)
Men fotograferna hade chockat barnen med "pannkaka" istället för "omelett". Det hade den som tog på Tuvan också gjort så jag konstaterar att det måste vara samma.
Förresten stoppade jag i en lapp i returerna & frågade hur de lyckats få de stackars barnen att se så rädda ut!

Nu blir det snart avfärd till Monkeytown. Ska plocka upp Gabbe, Nova & Ida & Meya först. Bra med stoooor bil!
Ska bli roligt iallafall!

En favvobild på Essie från den dagen Nova hade sitt ettårskalas -06




Så liiiiten & söt så man smälter! Essie var runt 10 månader. (minns inte när Nova hade sitt kalas då, men Essie började gå när hon va 9 månader.)




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Tack för idag vännen =)

Och herregud vilken liten goding.

Jag blir tårögd när jag ser henne, jag ställer frågan ännu en gång:

Vad hände med våra småååååå bebisar, Lindha????

(och den där kappan är ju så söt)

2009-10-09 @ 23:07:23
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0