Pigg igen :)

Så! Nu har jag äntligen tagit igen lite sömn! Skönt.
Funderade lite igår på hur trött man får bli...
Tackar nån däruppe att jag inte är ensam med barnen jämt.
Att min sambon alltid tar om det är nåt. Ofta gör han väl saker som "mammor" ska göra. Förundras ibland över att det fortfarande är så 2009!
Men sen finns det ju de som vill ha det på det traditionella viset så då får de väl ha det så.
Oftast skaffar man ju inte barnen oplanerat, så då borde man ju veta ungefär hur det kommer bli när man blir flera.
Sen har vi ju våra fina föräldrar som ställer upp & passar de små titt som tätt. Känner många som inte ens kan få barnvakt när man är sjuk, behöver göra ärenden utan barn, gå på fest eller bara behöva sova ett par timmar.

Jag har fina friska barn, en toppensambo, roligt jobb & skruttigt hus! Det kan inte bli bättre! Tack för ni finns alla fina omkring mig!!



Vi åker till UllaBullaRed nästa vecka. Ni proffs därute, vad var det billigt på nu?
Vad har ni köpt till era barn? De är ju i ungefäör samma åldrar så tips mottages tacksamt! Essie fyller år snart sen är det ju jul på intågande.



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Skönt att få ta igen lite sömn ibland. Och jag håller med dig. Mycket skönt att man inte alltid är ensam. Men man skulle väl anpassa sig till det med.



Ullatorpet då... Saccosäckarna med barbapapa är ju superfina. men jag vetejtusan om de finns kvar. Var ordentligt riv efter dem. Lego är ju kanonbilligt och de har massor med Hello kittysaker till bra pris.

2009-10-12 @ 12:55:23
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med om ovanstående - köpte en sackosäck till Sigge, sen är det ju våtservetter, fleecefodrat regnställ, vantar o overaller som är billigt o bra!



Tack för Bajs-boken! ;-)

2009-10-12 @ 13:21:24
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anneli

Härligt att vara pigg och visst är det härligt med sån underbar familj som ställer upp!



Ang. Ullared så undrar jag varför måste du välja ut något? Köp hela Gekås på en gång, det gjorde ju vi...nästan...asg. Nej men skämt å sido, du kommer hitta massa bra grejer! Slår också ett slag för saccosäcken om den finns kvar och ett Barbapapaspel som var mycket billigt (det som ser ut som barbapapa).

Ha det bäst!

2009-10-12 @ 22:42:37
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0