Så var det söndag igen.

Eller lördag för min del...jag är ju ledig imorgon.

Tur man fick sovmorgon idag  i dubbel bemärkelse.
Var lite trött efter gårdagen. Tog Baloo & cykeln till Johan & emily för lite skitprat efter maten igår.
Skulle bara stanna tills de skulle gå ut, men de gick inte ut så där satt vi till 1:20 innan jag cyklade/gick hem igen. Kan meddela att det inte är det lättaste att cykla med 35kg hoppande tokig hund. Han har inte tränat på det innan & tyckte det var jättekonstigt. Men efter en stund fattade han grejen...OM han fick bära i kopplet vilket gjorde att jag fick böja mig ut & ner mot honom så han fick hålla i det. (Och så lite rötjut i kroppen också...tur att man blir mjuk när man är lite lullig)
Vi får träna några gånger till, sen fattar han nog att man inte ska vara en studsboll & försöka bita matte i armarna. :)

Regnar alldeles för mycke just nu så jag hoppade över trädgårsdplanen.
Får väl hyra in nån maskin som kan blåsa bort alla löv & klippa ner buskar nån gång innan jul. Vårt trädgårdsarbete går katastrofalt sakta fram numer. Liksom badrumsrenoveringen.....blir nog inget nytt badrum iår.

Idag blir det lite plock, städ, planering (ja ni läste rätt...jag ska PLANERA nåt framåt..) till Sambons & Essies kalaser nästa helg.
Tänkte baka lite & måste då göra det måndag & fredag.
Sen ska det ju bjudas på mat på lördagen & så jag ska susa till Willys & kolla om det finns mer billig oxfile så kör vi på det.

Till middag idag ska jag göra mina canenolli. Så gott så jag är redan hungrig som en varm!
Får visa resultatet senare.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Fick du sovmorgon!?!?!?!? Grattis!!!!

Egentligen fick jag det också men jag snurrade till det här med klockan lite hahahahahaha...

2009-10-25 @ 11:41:42
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Nejdu det var ingen sovmorgon här. Skönt att någon fick det.

Roligt med kalasplanering.

2009-10-25 @ 22:02:19
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0