Sicken icke sömn...

Vaknade kl 02 sen känns det inte som jag somnat om mer.
Kl 5:45 gick sambon upp för att åka till Stockholm. Olle likaså. En liten Essies öron hörde ju också vad som va på G så det var bara att stiga upp!
Svider i ögonen, men en latte & en redbull har fått mig på fötter denna morgon!



Nu blir det snart duschen, sen upp med Olle till mina paranteser. Essie, Baloo & jag ska på Mulleskola & titta på en planka! Sen ska jag lägga mig på soffan & vila.
Nån som har tråkigt ikväll så får du gärna höra av dig :)

Igår bakade vi Pizza! Mitt i stöket började Baloo skälla & kolla fönstren. Jag öppnade dörren men det var ingen där. Sen började han igen & då var det Annica & Mattias som smög på oss :)

De fick smaka på vår goda egna pizza!




Gjord i pizzapanna! Mumma!

Dags att ta tag i grisögonen & vakna till liv lite till i duschen!

Ses!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Kan bara instämma!! Icke sömn här oxå... irriterad man blir!!



Gott m pizza =)

2009-10-10 @ 07:52:38
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0