Sicken slappardag!

Barnen kom hem vid tolv.
Lagade lunch av resterna från igår till oss, min bror hans barn & mamma & pappa.
Sen tog de med sig ungarna hem till sig så jag har städat lite & plockat iordning dynorna till utemöblerna. Så lite nytta iallafall.
Sen blev det en välbehövlig timme i soffan.
Kommer knappt ihåg när jag satt en eftermiddag ENSAM hemma i soffan & bara kluckade kaffe, läste tidnig & slumrade en stund!

Olle somnade perfekt idag & verkar kommit över sin separtionsångest helt. Vinkade glatt hejdå igår när vi lämnade dem hos farmor&farfar, likadant idag när mamma tog med han till dem. Han hade så bråttom att följa med :)
Ikväll somnade han själv i sin säng som han alltid gjort. Min lilla mumsbit!
Essie myser till Pingu nu & kommer snart vilja gå & sova.
Pappa kommer ner med bilen sen & då blir den sjötur i blåsten med Baloo. Sambon kommer hem sent inatt så hoppas jag kommer somna innan.


Fnissar fortfarande åt gårdagen. Trodde Veronica & Anna fick en hjärtattack.
Jag ser ett ansikte i fönstret, (klockan var mellan 02-03) Camilla sitter i sin egna värld så jag trodde att hon sett vem det var & tittade på honom. Så jag sa till henne & nickade mot rutan:
- Har du sett honom stå där länge?
Då vänder sig V & A om & ser en stor näsa & ett par runda klotögon stirra in rakt på dem.
Lätet som de utsöndrade hade fått högsta betyg i typ Scream 10 eller nåt!

Men det var ju bara min bror!


Bilder från Falkenberg, fick precis från Becca...sommar......längtar tillbaka!











Men vi får ju säga GOD JUL snart istället ,)



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Låter som ni hade en rolig kväll igår ;) Och då förtjänar man oxå en stunds vila dagen efter !



Ja du , ca 10-9 veckor kvar till Jul och släktingarna ringer redan och frågar om vi ska vara hemma eller bort resta .. Själv undrar jag vart värmen tog vägen !?

2009-10-04 @ 22:05:11
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Anna

HA HA HA...Ja jäklar vad skrajja vi blev!! Puh..



Du glömde ju nämna att Baloo blev minst lika rädd ;-)

2009-10-04 @ 22:07:30
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0