Sjuk sjukare ondast...

Ska bli intressant att se vem av oss härhemma som vinner över sjukdomarna imrogon...eller förlorar.
Olle var lite grinig igårkväll & vaknade supertidigt i morse. (han har ju inte vett att ställa om klockan inte..)

Sen idag på eftermiddagen så har han varit bu & bär mig!!
När han skulle gå & sova ikväll,  supertrött,  fick han en hostattack & risifrutti & välling hamnade i sängen.
Sen var han speedad på alvedonen en timme till innan han vinkade Hejdå & somnade som en stock.
Krångel inatt så blir det Vabb imorgon.

Själv sitter jag med en tredjedels kropp min normala halva.
Friska delar är just nu mellan delen (mage-bröst) nedre delar (vader/lår) armarna är väl oke också men inte fingrarna.
Jaha...vad är det NU som hypokondrikern hittat på?
Ja inte vet jag, ägeringen läkarlicens,  ont i alla lederna gör det & höften låser sig  sitter liksom fast. Skitkropp! Måste byta den.
Nacken är spänd vilken ger huvudvärken. (Inte så farlig men den finns liksom där.)
 
Kanske har tappat alla trasiga delar när jag vaknar imorgon?

Blir det hemmadag imorgon blir det iallafall några samtal till kiropraktorn samt VC.
Men ingen av dem lär ha tid med en tredjedels Lindha innan jul...

nähä...ska kasta mig på soffan innan bädden kallar!!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Nu börjar det igen. Alla jäkla sjukdomar.

det är med en tredjedel av dig låter inget vidare. Hoppas du är i allafall minst 2 tredjedelar i morgon.Krya på er i allafall.

2009-10-26 @ 21:58:40
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0