Stickor på ögonen?

Såna som man kan spärra upp ögonen med när man är trött.
Speciellt när man förvandlas till en trafikfara när man susar hem efter en stressig arbetsdag!
Vet knappt vart dagarna tar vägen...stiger  upp, går & lägger mig sen börjar det om igen.
Speciellt mina tre arbetsdagar går så himla fort.
Men det betyder ju iåförsig att det är mycke att göra på jobbet & det är bra.
Missade möte i Miljö&Byggnads nämden. Hade varit intressant idag tror jag, men med mina hela tre arbetsdagar får jobbet gå före ibland. :o)

Nu ska sambon & ungarna bada däruppe. Jag ska planera Essies kalas. Hon fyller ju år om två veckor så lite skoj ska hon väl få ha.
Kände inte alls för hemmakalas så jag bokade en gympasal så kan ungarna få härja som de vill & tårta/dricka kan man ju smidigt ta med.
de ska spela innebandy har hon bestämt, för det gör ju pappa där....pappas tjeja den lilla damen!
Tänkte på det igår, det är 4 år sedan jag hade BF med henne igår 051020. Jisses som man väntade & längtade efter den lilla Tuffsen i magen! Och vips så är hon stora tjejen. Läskigt!

Tror denna bilden var från BF-dagen. Sicken jättevalross man va :) Misstänker att den bilden var tagen ur en bra vinkel, för vet inte om det ser ut att vara 28kg mer än mitt vanliga jag. (eller så har jag fel & den tagen typ v20)



Dags till verkligheten :)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Du ser allt lite svullen ut ;-)

2009-10-21 @ 20:48:45
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Yster

Du va ju jättefin me maggen!

Hade me önskat lite längre dagar ibland, nä förresten, längra nätter och senare mornar i den bästa av världar!

2009-10-21 @ 22:14:43
Postat av: Sophie

2009-10-22 @ 21:49:41
URL: http://sophiesoph.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ska kanske skriva något oxå:-)

Känner igen det där med tröttheten när man kör hem... O sen väl hemma orkar man inte så mycket som man hade velat...

2009-10-22 @ 21:52:15
URL: http://sophiesoph.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0