Sus i hjärnkontoret!

Ont i kroppen, sus  & dus i hjärnkontoret, trött, klump i halsen men inte ont i halsen, men hostar ganska mycke.
Skumt. Känns inte som the FLU men nåt fel är det ju.
Det värsta är att det känns som det värsta inte har kommit utan är på intågande.
Har sovit tills nu.
Vaknade vid 8:40 gick ner & tittade på kaffekokaren - gick upp & la mig igen.
Nu ska jag ta mig till duschen & se om läskiga sjukbaciller kan duschas bort. Sen äta lite soppa.

Har INTE tid med att vara sjuk. Har ju massa grejer att fixa med inför födelsedagarna/middag/kalas.
Grrr...blir bara så irriterad.

Bäst att ta den där duschen så kan jag gå upp & dra täcket över huvudet igen!

Många ni va som tyckte Modellgrejen verkade skoj :)
Hon har inte ringt än så vet nte om jag får ge bort det. Hör av mig senare!
Gonatt!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: frida

Stackare, inte bli sjuk nu! Säg til lom du vill ha hjälp med nåt kalasaktigt, kommer på fredag.

2009-10-28 @ 19:30:38

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0