Vad TYST det är....

Essie sover hos mormor/morfar inatt & Olle han kom hem för en timme sen & har precis somnat.
Slutkörd lille plutten.

Svägerskan med make va här innan en sväng & de sa "Vad TYST det är"
Ja, inga ungar hemma så är det ju tyst & skönt. Jisses vad man kan sakna den tystnaden ibland...lika mycke som man saknar alla ljud när de INTE är hemma.

Igår skrämde vi bort alla små barntankar en 20-årig kille kan ha. Tror hans små spermier krympte till inget när han var här i 30 minuter & pratade om larm.
Olle gapar på sitt glada sätt så högt han kan, Essie tjatar om sin pumpa & sin film, hunden rusar in & blaskar blöta kyssar överallt.
Jag & sambon vid köksbordet:
- Kör på du, vi hör inte barnen. Vi kan stänga av.
Det kunde inte han, men han var duktigt ändå!
Får dock se om vi går över till hans larmavtal. Vi har redan ett som är billigt & bra via vår villaförsäkring. (folksam såklart :) )

Så, det får bli alles för ikväll! Sambon glömde väskan med kameran i hos mina föräldrar.

I den finns kalasbilder från bakning, MÅSTE skryta för brödet blev sååå snyggt...
Gott?! Det vet vi imorgon...inte kunde jag hålla mig till ett recept inte. Fattades ju massa godsaker!!!
Sen efter bak gjorde vi en utflykt till djuraffären, idag var det en stackars hamster som fick bli klappad.
Sen Halloweenklädsel för Essie & bus & lek hos mormor & morfar.
Själv har jag bara handlat massa mat & bak hela eftermiddagen.

NU blir det fredagsmys!! (Tyvärr med Less Fat Chips...fy att jag köpte fel på Ullared)



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0