Vem skrämde barnen?

Fick hem dagisfotona igår....
Jag var lite förvarnad att fotografen kanske inte var den mest pigga & glada, så det hade varit knöligt att få barnen att titta på denne överhuvudtaget.
Ner i brevlådan damp varsitt kuvert .
Öppnar & ja, vet faktiskt inte vad man ska säga. Tror INTE det blir många försäjlnibgar av de korten.
INGET barn i nån av grupperna log ens. De såg mest skräckslagna ut så undrar vad den där fotografen skrämt dem med.
Hur som helst finns det andra knep att ta till när man inte vill betala 220kr för två mongokort. Skulle faktiskt kunna göra det bättre & då vet ni ju att jag knappast är nån bra fotograf .)


Imorgon blir det kalas på Monkeytown för Essies kompis Nova! Oj vad hon har längtat så det ska bli jätteskoj!
Hoppas att  jag får in alla i min lilla bussbil då!



En vanlig torsdagsmorgon hemma hos oss :)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Tråkigt att korten inte blev bra. man ser ju fram emot dem lite ju. Vårt gruppfoto blev inte bra men okej i allfall. Så vi behåller.



Ses vi på ÖF i dag?

2009-10-09 @ 08:28:11
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lindha

Läste i tidningen att ett område ska ta om korten helt...Fotografen hade sagt "pannkaka" istället för omelett, det måste vara samma som tog på Tuvan för det hade han sagt däör också!

2009-10-09 @ 09:04:59
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Hasse

Jag kan komma och ta bilderna istället, då brukar ju Ester bli fotomodell =)

Sen kan jag nog få barnen att le och inte se skrämda ut.

2009-10-09 @ 11:10:17
Postat av: Gabriella

Hmmm är det den Hasse jag misstänker så hade du skrämt barnen haha ;)



Ang fotot så var inte vi heller nöjda.

Nova hade valt kläder och var så nöjd.

Men på kortet står alla i sina kläder, en del i t-shirt, andra i långärmat och sen den tredje (läs Nova) i ful fleecejacka =(

Alla andra barn hade de tagit av ytterkläderna till kortet men inte henne.

Hur kul ser det ut?

Fan va sur jag blir på sånt.

2009-10-09 @ 22:45:42
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0