Bära & Kånka!

Ska alldeles snart ner i duschen, sen åker vi till grannstaden & ska hjälpa Kakan & flytta.
Hoppas mannen där uppe är pigg :)
Jag är ganska pigg iallafall. Det var nog den "lugnaste" kräftskvan på åratal för min del :)
Har haft huvudvärk & varit så trött sista dagarna så det blev ingen djupare djupdykning i ölflaskan igår :)

MASSA mat blev det iallafall & det var jättetrevligt!

Fördrink äppelkakadrink:



"glas" av äppel, drinken gör man av:
Likör 43, apfelkorn,  fruktsoda, vaniljsocker & kanel. Helt underbart god är den!!


Förrätt skaldjurssoppa Anna Smaskar

Sen var det jansson, bulleköttisar, västernbottenpaj, prinskorv & annat innan odjuren kom på bordet.


Kräftor såklart. hm..nu blev den bilden  liten, hinner inte ändra det :)


Efterrätten vilken vi inte orkade äta innan 24 blev saffranspannkaka med sylt & grädde.
Verkligen en höjdare & så enkel att göra!


Bästisar! Men VEM av er kissade i hela vardagsrummet ??!!

Glen Elk...men betyder inte Elk Älg?
Den som ritade den etiketten har inte koll på hur en älg ser ut...

Nehe..hinner inte skriva mer, måste hoppa ner i duschen om vi ska hinna fixa allt innan flyttturen.
Essie ska gå på gympa idag kl 11 så hennes mormor följer med henne dit :)
Men nu är de hos farmor & farfar så mpåste hämta dem & skjutsa vidare.

HA bRA DAG!!!

 

 


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0