Bloggtorka?!

Hittar ingen blogginspiration för tillfället & ser att flera av vännernas bloggar dalar!
Här är det fullt upp från 06-23 varje dag så tiden prioriteras inte riktigt till datorn.
Men samtidigt är det rätt skönt att sitta en stund & lulla bort lite av tid man inte har.
Jobbar ju tisdag-torsdag nu, det är  långa dagar för både mig & barnen.

Ikväll somnade de precis för 5 minuter sen. Alldeles för sent dagen innan dagis.
Jag var på S-möte mellan 18:30-20:20 (nominerad till kommunfullmäktige,  så till hösten får ni väl rösta på mig ;)
Kom hem & då hade sambon försökt lägga duracell Olle tre gånger. Alla gånger när han precis somnat kom Essie in i hans rum, telefonen ringde, Essie frågade nåt i dörren.
Jag tog över där han slutade med precis samma visa. I ögonblicket Olle somnat så öppnade Essie dörren, telefonen ringde OCH så ringer det på dörren. *PUST*!!
Efter sista försöket & Essie trött öppnar Olles dörr för att fråga om jag komer & leker lite Barbie snart gav jag upp. In i vårt sovrum, släcka ner stänga dörren. Satte mig med Olle i famnen & Essie liggande brevid.
Hon somnade på 2 minuter. Olle tog nog 3 minuter på sig.
Idag funkade det, imorgon kan nån av dem ha lite överskottsenergi kvar. 

Jag är  fruktansvärt impad av er som är själva jämt om kvällarna. Jag hade fått psykbryt efter ett par dagar!
Ser inte precis fram mot nästa vecka då sambon åker till Italien onsdag-söndag. Säg inget till han, men innebandyn måndagen & tisdagen kan han glömma!!!
Sitter & klurar på vad man ska hitta på för aktiviteter de dagarna. Ska ordna med barnvakt på lördagen tänkte jag & ha tjejfest härhemma. Sörpla vin & ha sovmorgon vore inte dumt!

Inga foton från dagen idag. Kanske skulle dokumentera en dag på mitt jobb :o) Fast det är nog inte alls så kul för er att bara få se bilder på min lilla jobbbox, papper & alla miljoner kaffemuggar :) 

I helgen är deet utställning på klubben! Hade totalt glömt det. Synd för jg var sugen på att hugga i lite & titta. Alltid skoj när det är massa olika raser. Att ställa Baloo är meningslöst då han dels är en pytteliten Berner Sennen. Domaren skulle nog ge honom ett svart kort, raka vägen ut :o) Sen är han helt avfälld & saknar 9/10 av sin päls. 
men för mig är han världens mes perfekta ändå! Liten & mindre päls att städa bort för tillfället. Får gärna förbli på det viset! 
Iallafall missar jag detta. 
Vi blev bjudna till Halmstad/Frösakull på mat & myshelg i en väns "stuga". Det var längesen vi var iväg nu så vi struntar i sten, hundutställningar & trädgård för att bara umgås & ta det lugnt! 
Ser verkligen fram mot det!! 




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

En till här med bloggtorka. Usch man hinner ju inte, blir galen av att man inte har tillräckligt med tid.



Helt rätt ang mån och tis, sätt koppel på honom bara. Det kan de behöva ibland ;)



Hoppas att du får en trevlig lördagkväll men myyyycket vin och lååååång sovmorgon på söndag, det är du värd.



Själv ska vi ha 4-årskalas på lördag.



Vad hände Lindha, vart tog våra små bebisflickor vägen???? De där två små som var så minismå jämfört med de andra barnen.



På tal om kalas, boka in den fre 9/10. Återkommer om det men då blir det Jkpg om ni fortfarande kan och vill...

2009-09-22 @ 22:18:05
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: micka

Inte ska du lägga ner din blogg ! Alltid lika kul att läsa om dina/era påhitt.



Jo det är inte lika lätt vid kvälls tid på Egen hand - eller egen vuxen hand .. Men med ett stycke tålamod så tar man sej igenom dom ändå !



Trevlig vecka. Kram

2009-09-22 @ 22:23:32
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Anneli

1) Det är helt ok att ha bloggtorka...skriv inte för att du måste, bara för att du vill. Förstår att man inte prioriterar det när man är inne i jobbsvängen igen.

2) Jag vill visst se bilder från ditt jobb ;-)

3) Ha en skön onsdag!!!

2009-09-23 @ 09:48:52
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Jessica

nej lägg inte ner. ajg är ju beroende av din blogg...

Och ajg vill med se bilder från ditt jobb.

2009-09-23 @ 17:21:26
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Bloggtorka ja.. det kan man lugnt säga.. Jag hänger mest på klubben nu för tiden.. skulle vara kul att få sällskap. Satsar på lydnads klass ett nästa år.. !!!

2009-09-23 @ 23:18:45
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Ååååh nej.. du skulle bara vååga lägga ner. hihi

Semester kan man ta, men man får inte lägga av att blogga helt. ;-)

No no!

hoppas att allt är bra. Kul att följa dig i bloggen.

2009-09-24 @ 09:27:50
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0