Borta...

...inte försvinner väl saker härifrån nån gång??!!
Nu hittar jag inte kameran. Hade den innan idag i lekparken & fick så fina bilder på båda barnen & en galen hund.
(inte konstigt att de två killarna som kom efter oss smugit i buskarna & inte vågade gå dit. Inte så lätt att veta att 40kg busande morrande hund är supersnäll ;o) Jag såg dem inte , då hade jag såklart satt Baloo vid nåt träd)
Sen kom jag hem & la upp den nånstans så jag inte skulle glömma var den var...
Hmm...

Mer saker jag glömt idag var mitt liv visakortet. Var på Kappahl 17:50 & hittade lite grejer till Kakans bebis, tröjor till Olle & småplock till Essie.
Ska betala 18:05 & gissa.....INGA kort! Bara en plånbok. Och kontanter det har jag aldrig. Bara att susa hem & hämta korten & åka vidare & köpa Tacogrejer till kvällen.
Sambons föräldrar kom så nu har vi ätit Tacos för flera år framåt :O)

I övrig har hela dagen varit sådär halvknäpp flummig.
Gick ut med Baloo 06:40 han vägrade bajja så det var bara att gå & gå & gå & gå. Eftersom det skulle vankas fikabesök visste jag att han inte skulle komma ut mer innan ett.tiden.
Tillslut när jag berättade för Baloo att nu fick han faktiskt sätta ner den där rumpan, för inte en chans att jag gick ut  en snabbis med han innan fikat i detta väder för han skippat "sitt" speciella ställe. Är man så kräsen får man skylla sig själv. Vips snurrade han runt, blängde surt på mig & la en laddning. Sen ångade han direkt på hemåt.
Kom hem 7:35 & då var ju sambon sen.

Olle var sur som en citron för han var tvungen att duscha. Sen vid frukost spillde Essie ut hela sin drickyoggi. Hela hon, golvet & båda barnstolarna var helt inkletade i Yoggi.
När "bebis"-mammorna kom så spilldes det ut en hel mugg the (kall, vem hinner fika med fyra 1-åringar & tre halvstora -05:or...)
Olle rev ner ett glas som gick i tusen bitar.
Halvt hysteriskt med alla de små men himla trevligt :) (en ska äta, sen nästa, en är trött, en bajjar, sen nästa matdags, sen ska nästa klättra lite & då bajjar en till...typ så.)

På eftermiddagen spilldes det ut både mat & en höganässkål trillade ur skåpet & pajade såklart.
Sen var det nåt med vatten också men vad har jag glömt :)

Bäst att sova lite så kanske några minnesceller vaknar upp igen!!!






Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Ja lite rörigt blev det men det var jättetrevligt. TACK!

Fina bilder på kusinerna.

2009-09-05 @ 09:06:03
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Du glömde kaffet som Olle spillde oxå ;-)



Tack, jättekul iaf - även att det är barn/bebisar överallt!! Hi hi

2009-09-05 @ 13:32:10
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0