Men lille Olle....

...misstänker att dagis påverkat vår lillprins.
Eller så börjar han bli sjuk...
En Olle som alltid med mkt få undantag, alltid somnat runt 19 i egen säng, har varit världens lilla ledsna klängapa hela denna veckan.
Går bara att sova  i en speciell udda ställning på min arm. Ger lite träningsvärk kan jag säga med 11kg pojke hängande. Så fort man ens tänker tanken att lägga tillbaka honom i bädden så går Larmet!
Sen när man tar upp han vill han ändå inte vara nånstans utan går runt & smågråter, ska upp till en, ska ner på golvet, vandrar runt, är så supertrött så jag tycker så synd om honom. :(
När han fått vara uppe nån timme till brukar somna i sin säng som vanligt & sova hela natten.
Men det stör ju rutinerna för både oss & Essie. Hennes egentimme med oss eller den som är hemma på kvällen försvinner ju.
Men det rättar väl till sig snart!

Blir inget bushus imorgon, va ute & cyklade med Essie innantan s och då såg hon ju såklart karusellerna i stan så ville ju självklart gå dit istället :o)

Nehe..nu knapprar snart Olle sönder datorn, han sitter i mitt knä nu & försöker lära sig skriva eller nåt...
Fredag imorgon...Underbart!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Hört att fler har haft några kämpiga veckor efter inskolning... Så det går nog över!!



Kram

2009-09-10 @ 20:54:46
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0