Nu känns det i kroppen!

Idag har det varit kroppsarbete hela dagen!
Först en lång snabb promnad med Baloo.
Gympa med Essie, hon var jätteduktig & gjorde precis som man skulle hela tiden. Äntligen fick hon träffa kompisen Nova. Var härligt att se dem & att de fortfarande är så goa ihop!
Förra året när hon gick på gympa var det mycke bus  hon lyssnade inte alls. Men nu funkar det!
Likaså Mulleskolan igår, lika duktig där & protesterade inte alls när hon fick gå själv med gruppen till stugan.
Jag gick med Baloo i skogen & spårade & tränade lite 1.5 timme innan jag mötte upp dem uppe i stugan.
Baloo var nöjd, han fick alla barns kanter från mackorna & annat smaskigt!

Efter gympan idag kopplade jag på släpet & åkte till grannstaden för att städa & hjälpa till med det sista i Kakans hus. Det ska ut på försäljning nu och det ska bli intressant vad man kan begära för det spektaklet.
Kakan & hennes Putte har hyrt det av hans jobb, så det var inte deras. Det är alldeles för mycket att renovera på det så de ville inte köpa.
Men skulle bli riktigt häftigt om det kommer i rätt händer.
Nu får vi hoppas att de snart får åka till Ryhov med Liam så de kan få iordning i nya lyan. Det har ju varit en väldigt speciell flytt så det är knappast den ordnigen man skulle önska på grejerna.
Men ställer självklart upp så jag & Kakans mamma ska försöka få undan lite hos dem kommande vecka.

Händerna mina är som fnöske nu av alla olika putsmedel. Starka grejer det där :o)

Imorgon ska jag till djursjukhuset med Baloo. Då är det dags för röntgen. Lite läskigt är det allt, men det ska nog gå bra!!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syster

Låter som du haft en bra helg, skönt att bustrollen e friska igen, å hoppas de går bra med balutten! Kram på er!

2009-09-20 @ 20:12:18
Postat av: Gabriella

Så mysigt att de fick synas.

Nova var så glad och log med hela ansiktet när vi pratade om Ester =)

2009-09-22 @ 22:10:11
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0