oj d[....

Hm...vilken knapp ger mig tillbaka [';_

Idag inga speciella planer. Olle 'r r'tt f;rkyld. Kl'ttarde just upp i vagnen ^ la sig tillr'tta med sin v'lling. Essie kollar p[ barnkanalen.
Ska f;rs;ka ta oss till @stan@ och k;pa en gympadr'kt till henne. Hon var p[ gympa ig[r och min mamma som var med henne sa att det g[tt j'ttebra! Skoj.

Fr[gade Essie ig[]r vilket som var skojigast, Mulle eller gympa. B[da var lika roliga s[ det kunde hon inte v'lja p[.
Mulleskolan var vi p[  i l;rdags. Jag och Baloo f;ljde med f;r det var f;rsta g[ngen f;r Essie.
Baloo var poppis bland alla barnen och nj;t av att vara ute i tv[ timmar.

Ne fy vad illa det var att skriva utan a och o m.m utan prickar!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0