Uppladdning!

Regn & höstrusk!
Tur att jag tog beslutet att masa mig upp ur sängen för att ta en runda med Baloo.
Ibland på lediga dagar går vi ut runt 9 istället så barnen får följa med.
Men idag var det skönt att slippa dra på dem kläder & knata ut i rusket. Så jag ar avverkat ett blött varv runt sjöa - dubbelt så skönt att ta en dusch sen!
Det är ju nästan så vi måste tända ljus till frukosten idag, murrigt härinne.

Dagens schema är så gott så tomt. Ska ringa lite samtal, boka lite tider, betala skruttiga räkningar.
Kanske en tur till ÖF?
Är sugen på en tripp till Ikea. Vill titta på tvbänkar & soffbord. Får väl se om andan kommer att ha lust att ta med mina små ploppar :)
Ska planera lite bus inför helgen också. Sambon rymmer till Italien ons-söndag så nåt skoj ska man väl ha för sig. Det blir tjejfest. Ska klura på maten & skicka ut recepten till berörda bara!

Idag får förhoppningsvis Liam åka ambulansen till Ryhov :)
Igårkväll lät det bra iallafall, men man vet aldrig med den lilla busungen. Han verkar ju vilja bli skåning till sin mammas stora förtret. Men idag håller vi tummarna att han snart ligger i bilen





Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0