Vabdag!

Ja, jisses.
Inte ens mina tre små jobbardagen får jag ha ifred :)
Sambon är i Malmö idag så jag får vara hemma.
Synd  att inte Ole var helt pigg, då kunde vi ju följt med &  hälsat på Kakan i Lund :O)
Men lite långt att åka bara för att ta en fika. De har ju Lillplutten ute ganska mycket på dagarna så de har nog inte tid med besök ändå!
Såg en liten i tidningen idag som var född 13 veckor för tidigt som fått komma hem nu.
Vilken lycka den dagen kommer vara. Hoppas den inte är alltför långt borta för Kakan & Putte. Men man får ta en dag i taget & bara vänta....

Idag blir det städa, hämta Essie efter tre & sen kanske vara ute lite om Olle känns ok.
Behöver handla & skulle hemskt gäran åka till Granngården & köpa blommor. Får se hur plutten mår när han vaknat & ätit lunch sen.

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0