Fullspeckade dagar!

Vissa veckor bara försvinner!
Mer tid får man knappast, så det gäller att planera i tid, alltså dagen innan man ska göra nåt :)

Jag ser fram mot maj nu när jag återigen återgår till att vara ledig två dagar i veckan. Då kanske man hinner ikapp & får lite mer tid till sig själv & barnen. Just nu känns det som ett ånglok som far fram & hinner bara göra alla "måsten".

Och eftersom jag har så lite att göra så hoppar jag självklart på fler tåg ;)
Det är ju val i höst & jag är med & kandiderar till fullmäktige så det kommer såklart bli en hel del tid till detta framöver.
Jag har plats nummer 14 på socialdemokraternas lista, denna perioden har det varit 18 platser, men hoppas att det blir fler efter valet!
Många "nya unga" med (jag fnissade lite för jag tycker nog att jag inte räknas som ung kvinna längre..men iårösig inte medelålders heller...) tjejer vilket jag tror är jättebra!
Jag har ju inte varit politiskt aktiv sålänge, men ser det som en fördel!

Imorgon är det dop för Liam, så idag blir det att fixa grejer till det, klippa mig & barnen, handla gångskor & kanske en trasa att ta på sig imorgon. Får se hur långt vi hinner.

Dags att ta tag i barnens & min hygien...nu ska vi hoppa i dusch & bad allihopa smutsgrisar!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0