Nu har den kommit!!!!

......magflussen.
Olle kräktes upp all middag igår. Sen allt som kom i hans lilla mage under kvällen. För äta ska han minsann göra ändå. Man kan ju inte missa nåt gott... 
Emellan attackerna är han precis som vanligt.
"MAMMA, HAMMA!" vi ska leka med vertygslådan.
Olle tar sig på magen, kräks.
"OOOJ säger han & kutar till köket för hämta trasan...Sen ska vi leka igen.

Varit lugnt inatt, han kräks "bara" efter matintag. Sambon fick sova på madrass i Olles rum. Jag tycker det är otäckt om de kräks i sömnen. Sen är ju inte Olle den gapiga typen så det händer att han kräks en skvätt & somnar om i det....inte trevligt!!!

Essie får vara hemma idag med oss. Hon är nöjd nu, men kommer bli rastlös framåt dagen.
Själv är jag inte på topp, drar runt på värsta förkylningen så detta kan ju bli en intressant dag!

Bara hoppas inte vi andra åker på det nu....

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att ni andra klarar er. Skönt att han ändå är pigg Ollen.

2010-04-14 @ 12:05:00
Postat av: Frida

Ah. lite hoppas du nog, att va sjuk e ju absolut snabbaste sättet att minska på, kanske inte trevligaste..



Men ja hoppas du klarar dig =( kram!

2010-04-14 @ 21:55:48

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0