Rumpåkning!

Det går alldeles utmärkt att åka efter Baloo på rumpan nerför en backe trots att det inte är nån snö längre.
Kurs igår, en welsch som luktade mumma efter löp, samt att Baloo är tokig i just welchar i vanliga fall oxå. (Jackson hans kompis är en sån)
Baloo`s träningssinne var duktigt blockerat igår. Vi satt i en backe mot planen & väntade på vår tur för inkallning.
Baloo pep & pep & glodde mot tiken.
Jag försökte få han att lugna sig & satt med honom i typ knät.
Tjohoooo så åkte jag iväg på rumpan bakom honom som jag hade värsta elden i baken....

Ja, vad säger man...han är ju för rolig den där lurvisen. Gick alltså inget vidare igår. Men nya tag nästa vecka. Kanske finns det nåt slags nässkydd man kan sätta på hanhundar?! Eller skaffa godis som luktar löptik....

Nu ska jag & ungarna ner på stan en sväng. Jag ska skaffa nya ögon & lite vin att testa ikväll så det blir dimmigt igen!
Imorgon åker svärisarna till Tyskland för inhandling!

Jag kikade på sambons ring igår. Den var klar. Och såklart jättefin.
Min var dessvärre inte klar alls, vilket gjorde mig lite nervös. Tänk om det blir fel stenar?!
Tanken var att jag skulle fått se den nästan klar igår om jag ville ha fler stenar i.
Men han verkade lugn så det fixar sig säkert.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Härligt med dimma ;)



Va det du som va inne på kappahl och tastade den röda klänningen med jeans jacka & converse till? hehe

2010-04-16 @ 12:34:32
Postat av: Lindha

nej köpte den till förra helgen & äger tyvärr ingen jeansjacka .)

2010-04-16 @ 14:39:19
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0