Vind i håret


Vind i håret  :o) Jag har köpt mig en liten shoppingbil att åka till Ullared med :O)

(nä...skojar bara, det är pappas & mammas  nya leksak istället för motorcykeln som de sålt. Tyvärr ingen husbil som jag hoppats på...)


Sambon bygger mur! Detta ska bli nån form av blomlåde/grönsakslandetage när det blir klart om 100 år.
Buskarna måste bort, vi vet bara inte hur ännu..

Vi har varit ute hela dagen. Däckbyte tog sambo & barn ute i Skåne. jag fixade lunch till dem & svärisarna. Fiskgryta som blev helt perfekt med färskpotatis.
Sen städade Olle & jag bilen. Baloo blev jätteglad när bilen stod härinne på tomten & hoppade upp i skuffen.
Han älskar att ligga i bilen & spana.
Sambon klippte träd & kom igång med murbygge.

Nu ikväll har vi planerat & ringt lite samtal.
Sångfågel till kyrkan är klar & jag är jätteglad att hon ville sjunga för oss!
Nu ska vi bestämma låtar & lite annat!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Vad roligt att sången är fixad. Mycket roligt att planera:

2010-04-11 @ 22:13:16
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Yster

Åhå ja ser att du testar vin!!! Duktig!

2010-04-12 @ 20:21:50
Postat av: Anneli

Tur det inte var en Ullaredsbil, då hade du inte fått med mycket hem....men det är klart, en trevligare resa kanske ;-)

2010-04-12 @ 21:40:47
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Prinspappa

Blir inte mycket ullared med den bilen, om den inte har dragkrok och stort släp förstås ;)

Tror förresten jag såg bilen idag. Om den inte har en tvilling..



Det jag egentligen tänkte skriva var:

Buskarna får ni nog gräva upp med rötter och allt. Ett rejält jobb men har ni två spadar kan ni ju hjälpas åt och planera lite bröllop under tiden ;)

2010-04-15 @ 18:29:25
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0