Bästa skorna!!

Till slut har jag ett par!
MTB shoes!
Eftersom de kostar 2500kr i butik kom ju smarta jag på att Tradera är ju ett alldeles ypperligt ställe!
Budade hem mina för 720 inkl. frakt.
Direkt från Kinaland. Men inte ens dessa auktioner brukar gå så billigt utan oftast runt 1400-1700kr Likaså begagnade brukar oxå landa på 1500kr.
Hittar ingen skillnad på de i butik eller min mammas, så äkta eller inte, men riktigt riktigt ok kopia om det är så.
Men jagfick ju med alla lappar osv, men det brukar man väl även på kopior? Hur vet man säkert om de är kopia eller inte?!



Tar ett par dagar att vänja sig att gunga fram, men benen känns lätta & man vill verkligen bara fortsätta gå.
Motorsko!
Hittade här en svensk sida som hade kanonpriser just nu:
http://www.mbtskor.net/kvinnor/mbtwalk?sort=20a&page=2

_____________________________________________________________________________________________

Fick hem postavi idag & trodde att det var min fotobok som jag knåpat med ända sen bröllopet.
Så pallrade iväg mig & flocken till Q8 med massa mutor till Essie om korv & glass. (hennes cykel har punka, & hon är väldigt lat med att gå nånstans :) ) Men vi kom fram, men då var det inte fotoboken utan alla vanliga bilder.
De flesta blev jättebra, men några hade de kapat huvet på oss. Tror det är de jag själv beskurit innan?!

Imorgon ska vi till hasse som fotade oss & välja bilder där. Sen ska jag kolla igenom igen vilka som ska förstoras, ges bort & göras tackkort av!



Vill förstora en del kort fyrkantigt, men hittar inte där man kan det. Nån som vet?
De jag framkallat nu är extrafilm.
Detta är en av mina favvobilder & den ska upp i fyrkant på nåt vis tänkte jag.



Nu ska jag faktiskt bara slappa en stund! Varit en hektisk helg & Olle blev halvsjuk igår så inatt har han inte sovit som han ska & varit ganska PipOlle hela dagen!

Hade gett massor för gårdagens kvällsmat just nu:




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Vilken underbar bild i svartvitt!! Mackan ser också riktigt mumsig ut...

2010-08-24 @ 07:45:48
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Anneli

Grattis till dyrgriparna, ser ut som Olle-skor (dom ser så små ut på bild) men jag antar att dom är till dig....fniss. Själv gungar jag inte fram men promenerar i Reeboks easytone med "bollar" under =)

2010-08-24 @ 07:47:33
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Lindha

Haha..ja de ser jättesmå ut.

Men det är stl 40.

Glömde skriva det, men om nån köper utan att prova innan, gå upp en stl. De är små i stl & bättre att kunna lägga i sula!!!!

2010-08-24 @ 08:39:57
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är ju lite skadad för jag jobbar med bilder och sådant men jag tycker ABSOLUT att du MÅSTE ha med bilden där ni går iväg. På något sätt. Eventuellt på baksidan. Så härlig.



'Roligt med paket, ännu roligare med bilder.

2010-08-24 @ 09:48:58
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Monixx

Vilken fin bild, den svartvita!

Skorna såg verkligen små ut ja. hihi. Och definitivt hur sköööna som helst!

Ha en bra dag! :)

2010-08-24 @ 10:30:48
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Lindha

Prinsmamma:

Bilden ska vara baksidan på fotoboken :)

2010-08-24 @ 13:14:49
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Syster

Gör bilden fyrkantig i Photoshop och sicka in den, då kan de inte dra ut den utan den blir givetvis fyrkantig. (i värsta fall med två vita kantborder)

2010-08-24 @ 15:11:07
Postat av: tessan

härligt med lite kort, jag har blivit dålig på att framkalla kort . säkert 2 år sen nu :/



Postat av: Gabriella

Tänkte på det där med att de kapat huvudet på en del.

Vilken stl har du framkallat?



Foton från systemkameran ska framkallas 10x15 (sa de på Hegethorns iaf).

Men jag får inte ihop det riktigt. Om man gör en större stl 11x15 då borde väl inget kapas eller? Men det gjorde de när jag beställde några.

Men borde inte mer försvinna om man väljer 10x15?

2010-08-25 @ 20:33:38
Postat av: Linda S

Jättefina skor! Aldrig köpt på Tradera.

Har tänkt köpa ett par sånna tofflor till jobbskor, men d blev ett par andra till sist.



Superfin bröllopsbild! Kul när d blir så bra och härligt att hänga upp så man kan minnas varje dag...

2010-08-25 @ 21:26:06
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hihihihihi vi är många som kommer se ut som pippi här i stan ;-)...men vem kan motstå den underbara koftan? Då överlåter jag till dig det där med oranget hår & grejer du som har en frissa i familjen...hihi...

2010-08-26 @ 19:38:47
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0