Fyrabarns förälder!

Lekt storefamilj idag & det har varit jätteskoj! Kusinerna kom igår & idag åkte min bror hem för att gå på storfest med sin fruga. Vi ska passa kusinerna tills imorgon! Mysigt!

Vi åkte till Åsens by, fikade & tittade på djuren!









Sen åkte vi hem & bakade pizza till kvällsmat. Hyrde Alvin & gänget 2 som de kollar på nu. (utan Olle som är en duracellboll idag)






Nu ska vi mumsa lite chiops innan sängadags!
Jag sover med tjejerna i vår säng & maken med Emil i Essies rum.
Olle sover som vanligt i sitt rum :)

Ha en trevlig kväll!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Kanske blir lite fler barn i alla fall.. tycker det är dax att sätta igång nu allt!!

2010-08-15 @ 08:58:15
Postat av: Jessica

Härlig helg. Ni har haft full rulle kan jag tro. Kanske dags för en liten till, eller två ;o)

2010-08-16 @ 12:25:44
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Linda S

Va e d för nåt ställe?!

Mysigt att åka iväg sådär och va kul att passa barn! Längtar tills vi får passa Johans systers barn, fast än så länge e han bara 3månader. :-)

2010-08-16 @ 15:44:21
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0