Vilken OTUR....

Vi har ju varit i Västervik ett par dagar med Pärlan.
Nåt klumphuvve till mamma hade lagt datorn på ett säkert ställe på soffan längst in.
Jag skulle öppna fönstret & en nyfiken Essie kom & kikade & klev på datorn.
Efter det fungerar inte bildskärmen utan man får migrän bara man tittar på den...



Letat som en tok efter kvittot idag för måste ju anmäla på försäkringen.
Finns ingenstans & MediaMarkt är inte de lättaste att få tag på.
Till slut kom jag fram & då var datorn inköpt 090708
Så f*******t  retligt att den fyllt ett helt år!!
Men får väl se vad värdet är på den & vad det kostar att byta skärm.
Nu har vi det såhär tjusigt ihopkopplat...Tur att det finkade för jag har inte lagt över foton på externa hårddisken sen januari. Men nu är allt kopierat & på säker plats!



Trista onödiga grejer som vi råkat ut för i sommar...
Åskan - modem 2 st alla telefoner, kanske boxern till Tv:n & omkoppling av larmet.
Däcket - två nya däck + byte, inte gratis. (men vi var för lata & sura för att leta själva så vi tog en däckfirma på vägen hem)
Datorn nu då...

Jajaja...lite vin & kräftor gör ju livet till en fest iallfall..



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Huu vilken osis ni har!! Och för ett år sedan krockade du med ådin.. jisses.. början av augusti är inte dina turdagar precis!! Vi får ta en vinkävll när jag kommit hem och hitta på något skoj och odramatiskt!! ;)

2010-08-05 @ 22:58:19
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nejmen fy tusan vilken otur. Det är sådana där retliga saker.



2010-08-06 @ 08:57:37
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0