Årets julklapp....

...till den som har allt & ska ha nåt lite annorlunda användbart!


Ett elektriskt ljus som "brinner" i tusen timmar.
Man ställer in så den tänds med intervaller på 8 eller 4 timmar.
Lågan tom. flämtar & matrealet runt om känns precis som ett riktigt ljus.
Funkar både ute & inne. Ute kan ju tjuven tro att man är hemma då man inte har levande ljus tända om man inte är hemma :)
Fick mitt av mamma & den är köpt på Önska.

Lite juligt har jag allt hunnit med också..tomtarna får flytta in till helgen tror jag!


Mossa brukar jag plocka själv, iår fick det bli köpemossa.
Jag blev väldigt besviken för dels räckte den inte & dels var det massor med fult gult bös under.
(för er som undrar vad Bös är kan ni ju gissa vad det kan betyda...)
Så kransen får fyllas ut med lite med taklökar & ny mossa när jag kommer på nåt smart sätt att få loss den!


Lite nya juletallrikar!
Köpte i så mysig butik i Götet. Nu vill jag ha de stora skålarna & koppar också..
 
Ska till Västerås lördag - måndag med syster, mamma & pappa, så hoppas hitta där!
(Vi ska på Bo Kaspers på söndag ihop med mormor & mammas ena bror m fru. Mammas andra bror kunde inte vara med så då fick vi systrar biljetterna istället)

Nu...to the bed med varma sockar...
Önsklista iår till mig blir bla.
Värmefilt & nya termobyxor!

Snön får mer än gärna ligga kvar till 1/3 2011 men kylan...brrr...nä ner till 1-5 minus så blir jag nöjd!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Åh jag gillar den vita granen :) har du köpt den nu? var? jätte söt!

2010-12-02 @ 11:05:48
URL: http://memystella.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0