Glöggmys...

...åkte ut på glöggmys till Sussis stall.
Mysigt värre med glögg, lussebullar (stenhårda) skumtomtar & annat.
Baloo fick en bjällra runt halsen så han hörde vi överallt när han försökte komma ikapp den andra hunden som va med. (minns ej vad den rasen heter, Greyhound?! Liten supersnabb iallafall som frös :) )

Kameran ville inte riktigt vara med så det blidde inga härliga bilder.
Ni får kika in hos SussisSymfoni lite senare & se om fick några bättre!




Emelie, Sussis mamma Barbro (som var i tidningen för ett tag sen men då som Sussi) & Sussi.
Sussis pappa & Monixx som har Felice var också med!


Tackade nej till jägern, men det såg gott ut till glögg. Kanske man ska prova nån kväll?!

Nu...tvättstugan. Imorgon ska fjärrvärmen få service så måste plocka undan brevid den.
Torkrummet är helt belarmat nu när vi har massa grejer där som fanns i badrummet & i en garderob i hallen dr rören går..
Hur det går med badrummet får ni veta en annan gång...bered inte på några snabba puckar där inte ;)

Mina ungar har iallfall fått sin fars sjukdomsförsvar, igår & inatthar Essie haft feber.
I morse hade hon hosta & feber.
Kräktes ett par gånger, sen åt hon frukost strax efter kl 9 & efter det var både feber & spyorna borta.
Ingen aning om vad det kan varit...men inte magfluss för de gånger hon har haft det så har hon inte kunnat äta fem minuter efter sista.


Trevlig kväll på er!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

tror att Ozzy är en whipet-hund.. finns det en sån ras? Det var jättekul att du tittade ut igår, mina bilder blev inte heller superbra men jag fixar nog bloggen ikväll.. Å vi som gott fotokurs hahahaha.. men vi fick ju aldrig lära oss inställningar på objekt i rörelse..

2010-12-03 @ 10:14:03
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0